نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مانژو و ماجرایی كه پیچیده نیست!

مانژو و ماجرایی كه پیچیده نیست!

 

تمام توافقات برای انتقال ماریو مانژوكیچ به منچستر صورت پذیرفته بود و از یك سو ایوان سویتکوویچ مدیربرنامه‌های او و از سوی دیگر فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یووه نیز هیچ اختلافی در جزئیات و مسائل مالی با یونایتدها نداشتند اما در نهایت تخمین‌های نه‌چندان دقیق در زمان‌بندی مذاكرات و به پایان رسیدن زمان نقل و انتقالات لیگ برتر انگلستان مانع از آن شد تا مهاجم كروات یووه با مبلغ توافق شده 15 میلیون یورو، به شیاطین‌سرخ بپیوندد.

 

شبكه تلویزیونی Sky Sport Italia با اشاره به این ناكامی؛ از پالس‌های بایرن‌مونیخ برای جذب این بازیكن 33 ساله خبر داده و مدعی شده این باشگاه آلمانی مایل است تا یكبار دیگر مهاجم سابقش در سالهای 2012 تا 2014 را به جمع خود بازگرداند.
در سوی دیگر روزنامه Bild نیز با اشاره به علاقه نیكو كواچ به هموطن كرواتش، از سفارش او به مدیران بایرن برای مذاكره با یوونتوس برای انتقال مانژوكیچ از تورین به مونیخ خبر داده است؛ درخواستی كه به نظر می‌رسد هنوز از سوی مدیران باشگاه با واكنشی مثبت همراه نبوده است. 
 Gazzetta نیز در همین حال از زیرنظر داشتن سوپر ماریو توسط زردپوشان بورسیا دورتمند خبر داده و با اشاره به ماركو رویس و پاکو الکاسر دو مهاجم نوك زنبورها؛ مانژوكیچ را گزینه‌ای مناسب برای تكمیل فهرست فورواردهای این باشگاه در فصل جدید بوندس‌لیگا دانسته و آشنایی او با فوتبال این كشور را مهم‎‌ترین عامل در توجه این باشگاه به او عنوان كرده است.

 

با این همه یوونتوس بر خلاف دو باشگاه آلمانی كه خواهان به خدمت گرفتن قرضی مانژوكیچ هستند، ‌تمایل دارد این بازیكن را به صورت قطعی به این تیم‌ها واگذار كند و در صورت اصرار آنها، از شیوه انتقال قرضی به اضافه بند حق خرید استفاده كند؛ شیوه‌ای كه باید واكنش بایرن و دورتمند در قبال آن را در روزهای آتی نظاره كرد.

 

به نظر می‌رسد ماریو مانژوكیچ در روزهای پیش‌رو، بعد از 4 فصل حضور در جمع بیانكونری‌ها و به ثمر رساندن 44 گل در رقابت‌های مختلف برای این تیم، مسیری جدید را در واپسین مقطع دوران حرفه‌ای‌ خود برگزیند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: